Welkom bij mom workout

Maak kennis met de trainers

Floor van Soest

Sinds 2006 is Floor werkzaam geweest als fysiotherapeute en heeft een master in de sportfysiotherapie. Tijdens haar werk heeft ze met name gefunctioneerd in de (top)sport. Elke sport vind ze leuk om te doen, nu bestaat het vooral uit krachttraining, HIIT en wielrennen. Ze is zelf moeder van drie en ervan overtuigd dat ze je kan laten ervaren hoe een goede workout voor moeders wél moet zijn en wat fit zijn voor je kan betekenen zelfs met een blessure.

Telma

Zelf is Telma een triatleet, ze gaat in haar vrije tijd graag zwemmen, fietsen of hardlopen. Sporten geeft haar een blij gevoel en dat gevoel wil ze andere ook graag laten ervaren. Naast haar liefde voor sport, studeert ze aan de Hogeschool voor fysiotherapie. Plezier hebben in de sport en aandacht voor de juiste techniek staan voor haar op 1!

Laura Aarts

Laura heeft als topsporter (keeper bij het Nederlands waterpolo team) veel interesse in trainingsleer, sport en het menselijk lichaam. Ze is lekker 'no-nonsense' en volgt de opleiding tot fysiotherapeut. Daarnaast geeft ze met veel plezier waterpolo training. Op de juiste manier trainen gaat wat haar betreft heel goed samen met plezier hebben.

Ozlem Akyurt

Onze enthousiaste Ozlem is opgeleid als fitness trainer A-B, heeft daarnaast een cursus gedaan voor het sporten tijdens en na de zwangerschap gevolgd en is ook nog eens voedings- en mental coach. Van alle markten thuis dus! Ze vindt het belangrijk dat iemand eerst de juiste techniek leert en je luistert naar je lijf. Haar doel? Dat jij na een training zowel fysiek als mentaal met een voldaan gevoel naar huis gaat.

Jisca

Deze 'spring in het veld' woont in Utrecht en volgt hier de opleiding tot fysiotherapeute. Ze helpt mensen graag, zowel op mentaal als fysiek vlak. Naast de lessen bij Mom Workout geeft ze ook zwemtrainingen. Jisca hoopt je snel te zien in het park, zodat ze je kan laten ervaren hoe een gezellige, energieke les op de juiste manier uitgevoerd kan worden.

We brengen je jaren ervaring uit de reguliere sport en topsport.

Wij merkten in de praktijken waar wij hebben gewerkt dat er veel onduidelijkheid is bij (aanstaande) moeders over sporten tijdens de zwangerschap, na de bevalling en zelfs jaren daarna. Je lijf is veranderd en de traditionele aanpak van sporten en bewegen is voor tijdens en na de zwangerschap vaak te generiek.

Mom Workout biedt daarom verantwoorde oefeningen in kleine groepen voor (aanstaande) moeders, waardoor er altijd echte controle op de uitvoering is. Met aandacht voor alle facetten die een workout nodig heeft, zodat je in shape komt en blijft. Volgens ons is het doel van iedere sportende moeder om zich sterk, fit en mooi te voelen.
 
Vanuit onze medische wetenschappelijke kennis is het mogelijk om jou verantwoord intensief te laten sporten. Een aanpak afgestemd op jouw persoonlijke situatie, waarbij de variërende intensiteit ervoor zorgt dat je het beste uit jezelf haalt.