WELKOM BIJ MOM WORKOUT

Maak kennis met de trainers

Floor van Soest

Floor is sinds 2006 fysiotherapeute en heeft een master in sportfysiotherapie gedaan. Ze sport zelf graag en is moeder van drie. Tijdens haar werk heeft ze met name gefunctioneerd in de (top)sport. Ze is ervan overtuigd dat ze je kan laten ervaren hoe een workout voor moeders wél moet zijn en wat fit zijn voor je kan betekenen zelfs met een blessure.

Simone van As

Simone is naast haar opleiding Sociaal pedagogisch hulpverlening en werk in de kinderopvang, opgeleid als personal trainer met de specialisatie ’zwangerschap en krachttraining'. Ze is moeder van en zoontje en vindt plezierig sporten met de juiste techniek belangrijk, passend bij ieder persoon in elke fase van fitheid.

Isabelle Scholtes

Isabelle is werkzaam als algemeen fysiotherapeut en in opleiding tot bekkentherapeut. Ze wil het belang van bewegen mee geven en hoe je jezelf hierdoor fit, sterk en energiek blijft voelen voor, tijdens en na de zwangerschap.

We brengen je jaren ervaring uit de reguliere sport en topsport.

Wij merkten in de praktijken waar wij hebben gewerkt dat er veel onduidelijkheid is bij (aanstaande) moeders over sporten tijdens de zwangerschap, na de bevalling en zelfs jaren daarna. Je lijf is veranderd en de traditionele aanpak van sporten en bewegen is voor tijdens en na de zwangerschap vaak te generiek.

Mom Workout biedt daarom verantwoorde oefeningen in kleine groepen voor (aanstaande) moeders, waardoor er altijd echte controle op de uitvoering is. Met aandacht voor alle facetten die een workout nodig heeft, zodat je in shape komt en blijft. Volgens ons is het doel van iedere sportende moeder om zich sterk, fit en mooi te voelen.
 
Vanuit onze medische wetenschappelijke kennis is het mogelijk om jou verantwoord intensief te laten sporten. Een aanpak afgestemd op jouw persoonlijke situatie, waarbij de variërende intensiteit ervoor zorgt dat je het beste uit jezelf haalt.

Ontdek jouw ideale training