Je gaat bevallen

0 tot 10 maanden

Je wordt (weer) moeder. Een periode van geluk, onzekerheid, lijstjes maken, plannen. Vergeet niet om aan jezelf te denken en start nu met een workout speciaal voor aanstaande moeders. Hiermee weet je zeker dat je fit bent voor de grootste prestatie in je leven.

Herken jij dit?
  • Je bent zwanger en je wilt wel sporten, maar je weet niet goed wat je wel en niet mag trainen
  • Je vindt het leuk om buiten in een kleine groep te sporten
  • Persoonlijke begeleiding vind je belangrijk en fijn
Voor wie is deze workout geschikt?
  • In deze groep kun je sporten als je zwanger bent, tot aan de bevalling.
Waarom trainen als je zwanger bent?
  • Sporten is gezond voor lichaam en geest.
  • Sporten maakt endorfine aan waardoor je je weer blij en fit voelt.
  • Tijdens de bevalling heb je kracht en uithoudingsvermogen nodig.
  • Je lijf herstelt beter na de bevalling als je traint tijdens je zwangerschap.
Kenmerken van de workout
  • Tijdens deze workout wordt er specifieke aandacht gegeven aan bekende en minder bekende klachten die kunnen optreden tijdens de zwangerschap. Niet elk pijntje betekend dat je niet kan trainen.
  • Onze trainers zijn opgeleid in het testen / uitvragen van evt. blessures waarna bepaald kan worden welke (core)oefeningen je wel of niet mag doen. Een verantwoorde training zorgt voor het beste resultaat en een mooi herstel.
  • Trainingen zijn een mix van interval-, tabata-, piramide- en looptraining. Hiermee train je zowel je cardio als je kracht en zorgt het daarnaast voor afwisseling (wel zo fijn!).
  • Maximaal 12 vrouwen in een groep, zodat er altijd een optimale controle is tijdens de uitvoering van de oefeningen.
Trainingsopbouw
  • Elke workout is opgebouwd uit blokken van twee weken waarna de intensiteit en opbouw veranderd. Er is geen enkele training exact het zelfde. Hierdoor word je lijf nooit lui en blijf je echt trainen.
  • Alle oefeningen binnen de workout kunnen op verschillende manieren worden uitgevoerd, zodat je altijd op jouw eigen niveau kunt trainen en wordt uitgedaagd.
  • Tijdens de workout maak je meestal gebruik van diverse gewichten en attributen. Extra gewicht en weerstand brengen je verbranding omhoog, zorgen voor een langere naverbranding en helpen je in het uitvoeren van je dagelijkse activiteiten als moeder.
Jouw begeleiding
  • Al onze trainers zijn erkende en ervaren (sport)fysiotherapeuten. Zij beschikken over de juiste medische kennis om jou verantwoord te begeleiden in je herstel en opbouw.
Prijs
  • Trainen bij MomWorkout kost € 50,00 per maand. Je kunt dan één keer per week trainen.
  • Tijdens de zwangerschap is het belangrijk om consequent te blijven sporten, maar we begrijpen ook dat het niet altijd kan. Mochten er complicaties tijdens je zwangerschap zijn waardoor sporten onverantwoord is, laat het ons dan meteen weten.
  • Je kunt je abonnement pauzeren tot je weer kunt sporten

Personal training

1-op-1 training op maat onder persoonlijke begeleiding.

Groepstraining

Samen met maximaal 12 dames trainen in een groep.

Online training

Onbeperkt online trainen met iedere week nieuwe video's.