Je bent bevallen

Vanaf 6 weken na de bevalling

Je hebt de prestatie van je leven geleverd, je bent druk en geniet van je kind(eren)! Toch begint het weer te kriebelen, je wilt weer sporten maar je lijf is anders en je weet niet hoe. Tijd voor een training met persoonlijke aanpak, je voelt je snel weer sterk, fit en energiek!

Herken jij dit?
  • Je wilt weer gaan sporten na de zwangerschap, maar je weet niet hoe je het best kunt beginnen
  • Je buik(spieren) verdienen de juiste oefeningen met een goede controle
  • Je bekkenbodemspieren zijn zwak en dat geeft ongemak
  • De zwangerschap is zwaarder voor je (lijf) geweest dan je had verwacht
Voor wie is deze workout geschikt?
  • Deze groep is toegankelijk vanaf 6 weken na de bevalling of 8 weken na een keizersnede.
Waarom trainen?
  • Sporten is gezond voor lichaam en geest.
  • Sporten maakt endorfine aan waardoor je je weer blij en fit voelt.
  • Je wilt weer terug naar je eigen lijf.
  • Werken aan eventuele blessures en letsels waarvan je last hebt.
Kenmerken van de workout
  • Tijdens deze workout wordt er specifieke aandacht gegeven aan bekende en minder bekende klachten die kunnen optreden tijdens de zwangerschap of tijdens de bevalling. Denk hierbij aan verzwakte bekkenbodemspieren of een diastase (een buikspier gerelateerde blessure).
  • Onze trainers zijn opgeleid in het testen van deze blessures waarna bepaald kan worden welke (core)oefeningen je al mag starten en welke je vooral nog moet laten. Een verantwoorde training zorgt voor het beste resultaat en een mooi herstel.
  • Trainingen zijn een mix van interval-, tabata-, piramide- en looptraining. Hiermee train je zowel je cardio als je kracht en zorgt het daarnaast voor afwisseling (wel zo fijn!).
  • Maximaal 12 vrouwen in een groep, zodat er altijd een optimale controle is tijdens de uitvoering van de oefeningen.
Trainingsopbouw
  • Elke workout is opgebouwd uit blokken van vier weken waarna de oefeningen veranderen. Hierdoor word je lijf nooit lui en blijf je echt trainen.
  • Alle oefeningen binnen de workout kunnen op 2 verschillende manieren worden uitgevoerd, zodat je altijd op jouw eigen niveau kunt trainen en wordt uitgedaagd.
  • Tijdens de workout maak je gebruik van diverse gewichten en attributen. Extra gewicht en weerstand brengen je verbranding omhoog, zorgen voor een langere naverbranding en helpen je in het uitvoeren van je dagelijkse activiteiten als moeder.
Jouw begeleiding
  • Al onze trainers zijn erkende en ervaren (sport)fysiotherapeuten. Zij beschikken over de juiste medische kennis om jou verantwoord te begeleiden in je herstel en opbouw.
Prijs
  • Na de bevalling weer gaan trainen is belangrijk voor een goed herstel. Met twee keer per week trainen over een periode van drie maanden, zal je veranderingen zien en voelen.
    • Train je één keer per week, dan kost het € 50,- per maand.
    • Voor twee keer per week betaal je € 75,- per maand.

Voor een optimaal resultaat train je minimaal twee keer per week. Bekijk ook veelgestelde vragen over de trainingen van Mom Workout.

Personal training

1-op-1 training op maat onder persoonlijke begeleiding.

Groepstraining

Samen met maximaal 12 dames trainen in een groep.

Online training

Onbeperkt online trainen met iedere week nieuwe video's.