Verantwoord intensief sporten tijdens en na je zwangerschap

Workouts afgestemd op jouw persoonlijke situatie, begeleid door professionele (sport)fysiotherapeuten.

Nieuw! 8 weken postnataal fit programma

Op een verantwoorde manier je bekkenbodem en core herstellen na de bevalling voor

Personal training

Training op maat gemaakt, samen werken wij aan jouw doel.

Groepstraining

Een full body workout buiten in een kleine groep.

Online training

Trainen waar en wanneer het jou uitkomt met online workouts.

De ultieme workout om fit te worden

Intensief

Je wilt intensief sporten binnen jouw grenzen, of je nu zwanger bent of niet meer. Samen halen we alles uit jouw training.

Verantwoord

In onze (sport)fysiotherapie opleiding leer je dat aandacht voor techniek belangrijk is om blessure vrij te kunnen trainen en verantwoord fit te blijven.

Lekker buiten

Buiten sporten is bewezen gezonder en effectiever voor de fysieke en mentale gezondheid. Dus waarom niet!

Persoonlijk

Elke oefening en workout wordt aangepast op jouw niveau. Voel je je goed, go for it! Heb je een mindere dag, ook goed. Luister naar je lijf!

Ontdek jouw ideale training

Marleen
Het feit dat we in een klein team buiten aan het sporten zijn onder persoonlijke begeleiding van een fysiotherapeut, gaf voor mij de doorslag om voor Mom Workout te kiezen. Er wordt gezorgd dat je je grenzen verlegt, maar wel op een professionele en prettige manier.
Hanneke
Je wordt goed in de gaten gehouden, de oefeningen worden waar nodig op jou persoonlijk aangepast en je voelt je (ook al heb je chronisch slaaptekort) weer vol energie en steeds sterker worden na elke training. Zelf ben ik pas 11 weken na mijn bevalling gestart, maar dit had dus veel eerder gekund!
Floor
Sinds april ben ik bij Mom Workout aan de slag. Hartstikke leuk! En ook niet onbelangrijk, effectief. Klein groepje, afwisselende en goed doordachte trainingen, fijne persoonlijke begeleiding en ook nog van een fysio. Precies wat ik zocht!
Hanneke
Na mijn bevalling met keizersnede vond ik het moeilijk om te beginnen met sporten. Ik was, door veel rugklachten, angstig verkeerd te starten. Via via kwam ik bij Mom Workout terecht en eigenlijk was dit precies waar ik naar op zoek was. Rustig opstarten onder begeleiding van een sportfysiotherapeute.
Marleen
Ik ben moeder van twee kinderen, 3 en 6 jaar oud en nu 10 weken aan het sporten bij Mom Workout. Ik voel me beduidend fitter en strakker, wat ik met hockey en in de sportschool niet voor elkaar heb gekregen.
Floor
Met mijn hernia verleden was ik toch een beetje angstig om oefeningen niet goed te doen waardoor ik mijn rug zou forceren. Nu sta ik elke week lekker buiten te sporten en voel ik duidelijk dat mijn lijf sterker en conditie beter wordt. Ik kan het iedereen aanraden!
Previous
Next

Hoe het werkt

Intake

We kijken samen naar je fitheid, eventuele blessures, de doelen die je wilt halen en bepalen de juiste intensiteit.

Proefles meedoen

Eerst zien dan geloven, dat begrijpen we. Ervaar hoe je intensief en verantwoord kan trainen met Mom Workout.

Trainingsplan maken

Lijstjes maken is je niet vreemd, laten we er samen ook één voor jouw fysieke doelen opstellen.

Eerste workout

De eerste workout. Pittig, maar geloof ons, straks wil je niks anders meer.

Intensiteit aanpassen

Je wordt steeds fitter of steeds meer zwanger, de training wordt altijd voor je bijgesteld.

New & improved!

Al het harde werken was niet voor niks geweest. Je bent moeder, fit, blessurevrij en je past weer in die broek, lekker!